A Coldplay koncerten lebukó ügyvezető, aki cégének PR-osa is egyben, igazán különleges figura. Zseniális ötletei és kreatív megoldásai révén mindig képes felforgatni a megszokott kereteket, ezzel nemcsak a közönséget, hanem a szakmát is lenyűgözve.


Nem vagyunk biztosak abban, hogy ki képviseli az Astronomer PR-tevékenységeit, de bízunk benne, hogy remek jövedelemre tesz szert.

Az Astronomer legutóbbi botránya nemrégiben robbant be a köztudatba, amikor kiderült, hogy az ügyvezetője és a HR vezetője egy Coldplay koncerten lebuktak a titkos viszonyukkal. Az eset óriási felháborodást keltett, és mindketten kénytelenek voltak lemondani posztjaikról. Azonban a történet itt még nem ért véget! Az Astronomer névtelen PR-osa egy briliáns lépéssel fordította meg a szálakat, és újra a cég középpontjába állította a figyelmet. Az ügyes PR-stratégia révén sikerült elterelni a figyelmet a botrányról, és a cég új, innovatív kezdeményezésekkel rukkolt elő, amelyek a közönség figyelmét a zenei események és a kreatív projektekről szóló hírekre irányították. Az Astronomer így nemcsak hogy túllépett a nehézségeken, hanem újra megerősítette helyét a piacon.

Az Astronomer úgy határozott, hogy a váratlanul ráruházott hírnevet maximálisan kihasználja, ezért ideiglenes szóvivőnek választotta Chris Martin, a Coldplay énekesének volt feleségét, az Oscar-díjas Gwyneth Paltrow-t.

A cég vezetőjének, Andy Byronnak és HR vezetőjének, Kristin Cabotnak a viszonyáról nyilván nem tehet az Astronomer, viszont némi öniróniával és humorral most nettó pozitívba tolták a megítélésüket még olyan emberek szemében is, akiknek fogalma sincs, hogy pontosan mivel foglalkozik ez a cég.

"Köszönöm, hogy felkeltette az érdeklődésüket az Astronomer iránt!"

- kezdte Paltrow, aki aztán hibátlan érzékkel és humorral tereli a nyilatkozatot azokra a kommunikációs sarokpontokra, amik valóban fontosak az Astronomernek. Reméljük, hogy a cég megbecsüli azt, akinek ez eszébe jutott és összerakta.

Related posts