Díjat alapít az egyik streaming óriás.


A Spotify szeptembertől megemeli prémium előfizetése árát több piacon, célja pedig a nyereségességének növelése.

egyéni prémium előfizetés havi díja 10,99 euróról 11,99 euróra (13,86 dollár) emelkedik több régióban.

A díjak emelkedése a világ számos táján érezhető, többek között Dél-Ázsiában, a Közel-Keleten, Afrikában, Európában, Latin-Amerikában, valamint az ázsiai-csendes-óceáni régióban is.

A cég bejelentette, hogy az előfizetők a következő hónapban e-mailben értesítést fognak kapni az áremelésről. Az eddigi áremelések és a költségek csökkentésére tett lépések együttesen segítettek abban, hogy a Spotify 2024-ben először érte el a nyereségességet.

A vállalat ugyanakkor a harmadik negyedévre vonatkozóan az elemzők által előrejelzett profitnál alacsonyabb eredményeket vár, mivel az alkalmazottak bérköltségeivel kapcsolatos magasabb adók negatívan befolyásolják a zenei streaming iránti keresletet. Ezzel szemben a második negyedévben emelkedett a havi aktív felhasználók, valamint a prémium előfizetők száma.

A Spotify célja, hogy videótartalmakkal gazdagítsa kínálatát, ezzel új előfizetőket vonzzon. Ennek érdekében indított partnerprogramja a podcastkészítők számára vonzó monetizációs lehetőségeket biztosít, segítve ezzel a kreatív tartalomgyártók fejlődését.

Forrás: Reuters

Related posts