Az Opel bemutatott egy igazi erőgépet, amely a terepjárók világában is megállja a helyét, de sajnos csak az első kerekeket hajtja.

Viszont van egy komolyabb gyengesége: a hajtásrendszert nem módosították, így az autó továbbra is elsőkerekes maradt.
Aranyos, offroadozásra átalakított Frontera-koncepciót mutatott az Opel. A kicsi, elektromos hobbiterepjáró már első ránézésre olyan, mint ami simán felmegy a függőleges hegyoldalon is, de a látszat ezúttal csal.
A Frontera Gravelt az Opelnél tervezték: elmondásuk alapján kikérték az offroad-közösség tanácsait, az átépítéshez pedig igénybe vették a tuningra szakosodott BlackFish, illetve XS nevű cégek segítségét is.
Látszik, hogy a koncepcióautónál mindent bevetettek, hogy kőkeménynek látszódjon: a Frontera Gravel látványos, 16 colos Borbet CWE felniket kapott, amire BFGoodrich terepgumikat szereltek, a tetőn egy narancssárga Thule tetőcsomagtartóra lehet pakolni a cuccokat.
A frissítések között szerepel egy csörlő, valamint egy sor LED-es kiegészítő fényszóró, és oldalsó tároló is gazdagítja az autó megjelenését. A színkombinációk és dekorációk egyértelműen a terepjáró robustusságát hangsúlyozzák: a Frontera Gravel alapja egy elegáns matt barna, amelyet matt fekete elemek és vibráló narancssárga akcentusok tesznek még figyelemfelkeltőbbé.
Az újdonság tényleg ütősen néz ki, de van vele egy komolyabb probléma. A rengeteg színház ellenére kihagyták belőle az offroadozás legfontosabb kellékét, vagyis az összkerékhajtást. A Frontera Gravel hajtásán és alapjain ugyanis nem változtattak, így maradt az egyetlen villanymotor és az elsőkerékhajtás.