Látványos átalakulás előtt állnak a hazai üzletek: közeleg a várva várt csúcstalálkozó, amelyre a kiskereskedelmi szektor már gőzerővel készül.


Egyre több kiskereskedelmi vállalat fektet be az influenszer marketing erejébe, ám a valóság sokkal bonyolultabb ennél. A Portfolio Retail 2025 Konferencia célja, hogy alaposan feltárja ezt a jelenséget, miközben figyelmet szentel a retail média dinamikus fejlődésének, az ellátási láncok között kiéleződő versenynek, valamint az online és offline vásárlási élmények folyamatos rivalizálásának.

Már csak néhány hét, és jön a Portfolio Retail Day 2025, amely egy napba sűríti a hazai kiskereskedelmi arénát foglalkoztató legfontosabb kérdéseket a szakma krémjének prizmáján át.

A nap nyitányaként Gerlaki Bence NGM államtitkár ad képet a szektort érintő legfontosabb változásokról, majd a délelőtti vezetői kerekasztalon többek között Heiszler Gabriella SPAR-vezér részvételével azt vizsgáljuk, hogyan látja a kiskereskedelmi szektor elitje az iparág aktuális kihívásait.

Fogy vagy fogyaszt? - teszi fel a kérdést Madár István, a Portfolio vezető elemzője annak kapcsán, hogy merre tartanak a háztartási fogyasztási trendek, és mit jelent mindez a kiskereskedelmi szereplők számára.

Nyilvánvaló, hogy a digitális és a hagyományos vásárlási formák közötti harc továbbra is élesedik, és a konferencia szakértői ezt nem hagyhatják figyelmen kívül. Ennek megfelelően alaposan elemezni fogják, miként javíthatók a webes, klasszikus és hibrid üzleti modellek a vásárlói élmény fokozása, a működési hatékonyság növelése, valamint a versenyelőny megszerzése érdekében.

A szöveget így alakíthatom át: Borbély Gábor, a CBRE kutatási igazgatója, valamint Simon Tamás, az Indotek Group értékesítési igazgatója is megszólalnak a témában.

Hová tovább a magyar kiskereskedelemben? Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy első kézből értesüljön! Regisztráljon most, és legyen részese a jövőnek!

Mitől szárnyal a retail média és leválthatja-e teljesen a hagyományos csatornákat, illetve a közösségi felületeket az új hirdetési forma?

Ez is fókuszban lesz a kora délutáni PR szekcióban, ahol mások mellett Karczub-Lehoczky Fanni, a MediaMarkt Magyarország marketing igazgatója és Somlói Nina, a PwC Magyarország Senior Associate szakértője is megosztja gondolatait.

Ehhez kapcsolódóan külön figyelmet fordítunk az influenszer marketingre, amely területén Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz képviseletében osztja meg tapasztalatait arról, miként lehet hatékonyan alkalmazni ezt a megközelítést a márkaépítési folyamatok során.

Related posts